Nepietiek tikai ar „man ir mājas lapa”!

Šodien interneta mājas lapas un citu web lapu apmeklētāji zibenīgi un bez žēlastības novērtē, – cik viegli un ātri lasāma ir meklētā informācija. Pasniegtais teksts parāda attieksmi pret lapas apmeklētājiem, parāda, kāds ir lapas īpašnieks, teksta autors.

Tā tas nav bijis vienmēr. Mājas lapu pirmsākumos bija svarīga tikai tās esamība. Vēlāk nāca klāt lapas košums, cenšoties mūs savādāk pārsteigt, pozitīvi šokēt. Jo spilgtāks „salūts” mājas lapā, jo skaļāku „uh” tā saņēma no apmeklētājiem.

Agrāk ar izveidotu mājas lapu un uz ātru roku sagatavotu tekstu tās saimnieks bija drošs, ka ilgtermiņā ir soli priekšā konkurentiem, kuriem nekā tāda nav. Un ne bez iemesla. Savukārt šodien mājas lapas esamība nav sensācija. Tieši otrādi, izbrīnu rada un sodu saņem mājas lapas ar pavirši izstrādātu saturu un dizainu.

Atslēgas vārdu drudzis web lapu tekstos arī ir izārstēts. Meklēšanas robotus vairs neietekmē tekstā pārāk lielais atslēgas vārdu skaits. Nav vairs jāziedo apmeklētāju simpātijas, lai izpatiktu šiem „dzelžiem”.

Augošais informācijas daudzums internetā rada jaunus spēles noteikumus. Tagad arī mēs droši varam apgalvot, tas laiks ir pagājis, kad pietika tikai ar faktu: „man ir mājas lapa”, atstājot bez ievērības galveno - šīs spēles apmeklētājus.

Šodien mājas lapai, lai veiksmīgi konkurētu, nepieciešama pārdomāta web lapu teksta izstrāde.